Aliexpress časté otázky
Všetko o nakupovaní na Aliexpresse

Nakupuješ na Aliexpresse a chceš byť v kľude? Toto musíš vedieť! Customer Live Chat

Nakupuješ na Aliexpresse a chceš byť v kľude? Toto musíš vedieť! Customer Live Chat

Vieš sa spojiť s AliExpress podporou?

Že nie? Po prečítaní článku to už nebude problém. Spojiť sa s Live AliExpress podporou nie je problém. S poriadnou dávkou trpezlivosti a jedným redbullom to zvládneš.

Nenakupuješ na AliExpresse ale na Banggood? Prečítaj si ako postupovať v prípade problémov

Live chat. Ako začať.

Na live komunikáciu sa musíš pripraviť. Viem, znie to hrozivo ba až odradzujúco, ale nie, nie je to nič strašné. Nie je to ale tak že zdvihnem telefón a zavolám, alebo napíšem na mesenger. Tak čo ti treba? Poďme na to.

Nezabudni pozrieť aj Aktuálne kupóny na AliExpress

Pekne bod po bode.

  1. V prvom rade treba podotknúť, že najlepšie je to robiť cez počítač. Je lepšie mať stabilné pripojenie, nezhasínajúcu obrazovku a nakoniec ak nie si zdatný v angličtine, otvorenú kartu s prekladačom.
  2. Priprav si screen komunikácie s predajcom, screen trackingu, návrh toho čo budeš riešiť (aby si sa nezamotal/a), kávu alebo redbull a dostatok času.
  3. Ak ideš riešiť reklamáciu chybnej dodávky alebo pokazeného tovaru, treba aj video a fotky čo je pokazené. To si priprav aby bolo možnévideo alebo obrázok poslať do kominikácie. Najlepšie oboje.
  4. Ak máš všetko môžeme ísť na to.

Postup

  1. Prihlás sa v počítači do HELP CENTRA. Nájdeš ho na vrchu stránky.
  2. Následne výber položku CONSUMER SERVIS
  3. Choď úplne dole a v ľavom rohu je možnosť ONLINE SERVIS.
  4. Dostaneš sa na stránku s riadkom na písanie.
  5. Chcel som ti ukázať ao sa tam dostaneš. Teraz môžeš kliknúť na odkaz a automaticky ťa presmeruje na live chat v customer servis.
  1. Stlač REFUND ORDER alebo nejaké tlačítko a vyskočí ti okno s otázkou „o ktorú objednávku sa jedná“ označ objednávku
  2. Následne do riadku napíš Hallo alebo aj text (otázku ktorú chceš položiť). Toto treba robiť dookola kým sa neozve operátor.
  3. Keď operátor prevezme chat, tak to zistíš. Pekne sa predstaví a konverzácia sa začne.
  4. Všetko je v angličtine, tak ten pripravený prekladač pomôže. Je to celkom rýchle. A preto pozor! Ak teda si budeš všetko prekladať, sem tam preklikni na kartu Aliexpress. Okno sa totiž po 50 sekundách zavrie a budeš to musieť absolvovať od začiatku. Ak začne odrátavať sekundy, niečo napíš do kolonky. Niečo v zmysle „moment please“

Zhrnutie

Využívaj live chat hlavne pri nedodanom tovare, zlom doručení, atď. Dôležité je ale ako prvé napísať predajcovi, aby v zákazníkom centre vedeli že si sa snažil/a, alebo možno aj bola dohoda no „skutek utek“ V prvom rade teda využi komunikáciu s predajcom a keď nepríde k dohode, otvor live chat.

A čo na záver?

Držím palce s vybavovaním reklamácie, aby vždy bola vybavená v tvoj prospech. Ak si nebudeš vedieť poradiť, kľudne mi napíš a ak chceš čítať viac takýchto článkov, prihlás sa na odber a sleduj môj Facebook kde sú uverejňované kupóny. Alebo sa kľudne prihlás na odber noviniek. Formulár nájdeš na spodku stránky.


Ak máš ďalšie otázky tak mi napíš.


Nezabudni sa pridať k nám na Facebook kde uverejňujem všetky dobré kupóny

Napísať mi kľudne môžeš aj Facebook.

komentáre 4

Zapoj sa do diskusie a pridaj komentár

Napíš mi
💬 Potrebuješ kupón?
Ahoj👋
Potrebuješ pomôcť s nákupom alebo kupón?
%d blogerom sa páči toto: