Výkonný streamovací Xiaomi MI TV BOX S 2ndGen. Recenzia

Minimalistický dizajn Mi TV BOX 2ndGen

Hľadáš kvalitný TV BOX s podporou HDR10+ a Dolby Atmos? Xiaomi TV BOX 2ndGen. je malé zariadenie ktoré ponúka výbornú kvalitu obrazu a zvuku z tvojich streamovacích platforiem.

Rýchla doprava z obchodu DHGate a európskeho skladu bez ďalších poplatkov

MI TV BOX S 2ndGen prišiel skutočne rýchlo. Doprava od objednania trvala len štyri dni. Balík ako vždy doniesol kuriér nepoškodený a bez dodatočných poplatkov. Obchod DHGate je rokmi overený, takže môžeš nakupovať bez obáv.

Priority Line

Sklad Španielsko

Odporúčam kupovať cez WEB.

Cena s kupónom

48,18€

Kupón

DH2024FEB5OFF

Čo nájdeš v balení?

Balenie je jednoduché a účelné. Nájdeš v ňom MI TV BOX 2ndGen, Bluetooth ovládač, 1m HDMI kábel a napájací adaptér. Samozrejme aj jednoduchý manuál. Nič viac netreba.

Dizajn

Dizajn nadväzuje na svojho predchodcu, ale vnútro krabičky je nové. Spoločnosť Xiaomi teda prepracovala svoje mediálne centrum, aby sa stala jednou z popredných značiek v tejto novej generácii. V MI TV BOX 2ndGen aktualizovala Google TV, zlepšila výkon a procesor, aktualizovala diaľkové ovládanie a pripojenie, používateľské rozhranie Google TV, Dolby Atmos, DTS: X, HDR10+ a ďalšie. Ale prakticky všetko ostatné zostalo rovnaké. Inými slovami, je to krabica s aktualizovaným procesorom Amlogic, 2 GB RAM a 8 GB interného úložiska a je veľmi cenovo dostupná.

Momentálne je to jediný TV BOX na trhu s takýmito parametrami v cene pod 50€. Za takúto luxusnú cenu získaš naozaj kvalitné zariadenie s Google TV a Androidom 11. Takže sa môžeš spoľahnúť na aktualizácie a aktuálnosť Mi TV BOXu 2ndGen

Pripojenia

TV Box druhej generácie tak isto ako prvá generácia nemá veľa spôsobov pripojenia. Pre niekoho to môže byť trochu na škodu, ale väčšine to vadiť nebude. Na zadnej strane nájdeš pripojenie do siete, HDMI 2.1 a 3,5mm audio jack (mini SPDIF – pre väčšinu nepodstatné. Výstup je max 5.1). Niekomu môže vadiť absencia portu RJ45 na pripojenie k sieti káblom. To znamená, že ak má domáca wi-fi slabý signál na mieste uloženia TV BOX-u, môže nastať problém. Ja používam v domácej sieti routre COMFAST CF-XR11 je výkonný Wi-Fi6 router s Easymesh (Recenzia) a sila signálu je výborná v celom dome. Mi TV BOX 2ndGen podporuje aj Chromecast. Zrkadlenie obrazovky mobilných zariadení funguje rýchlo. Svoje obľúbené hry môžeš takto hrať na veľkej telke.

Pripojenia Xiaomi TV BOX 2ndGen

Nastavenie MI TV BOX S 2ndGen

Nastavenie je skutočne jednoduché. Môžeš si vybrať z dvoch spôsobov. Nastavenie cez ovládač, alebo nastavenie cez mobilný telefón a aplikáciu Google Home.

Ja som si vybral nastavenie cez aplikáciu. V podstate všetko spraví za tebe. Od nastavenia Wi-fi až po základné nastavenie MI TV BOX-u. TV Box v podstate všetky dekódovania a nastavenia obrazu robí na pozadí a pri sledovaní obľúbených platforiem ako Netflix či HBO Max nie je nutné ich nejako upravovať. Pri sledovaní satelitnej TV cez internet ako napríklad Skylink Live, som už musel zmeniť nastavenie výstupného zvuku na AUTO. V predvolenom nastavení je zvuk nastavený na pass-through.

Nie je to však chyba MI TV BOX-u S 2ndGen, ale Napríklad Skylink vysiela cez internet len PCM 2.0 zvuku. Kvalita obrazu je síce FHD, ale zvuk len PCM stereo. Pri nastavení TV Boxu na auto, si sám zdeteguje aké má pripojenie a podľa toho nastaví zvukový výstup. U mňa teda DD 5.1.

Kvalita obrazu a zvuku

Obraz a zvuk je to, kvôli čomu sa kupujú drahšie zariadenia. Pri MI TV BOX S 2ndGen sa búrajú všetky mýty, že treba drahé zariadenia na to, aby bol obraz a zvuk kvalitný.

TV BOX dokáže prehrávať zo streamovacích služieb prehrávať až 60 snímok v 4K kvalite. Takže pokiaľ ide o prehrávanie videa, Xiaomi TV Box S 2nd Gen podporuje väčšinu moderných formátov, ako sú kodeky h.265, VP9 AV1 s natívnou podporou rozlíšenia 4K@60fps HDR. Dosahuje dobrý výkon s 10bitovými farebnými formátmi s podporou Dolby Vision. Pokiaľ ide o zvuk, môžeš prehrávať zvuk Dolby Atmos a DTS až do 7.1 cez port HDMI. Obraz je teda výborný či už z Netflix-u, HBO max, alebo Skylink live.

Aplikácie a streamovacie služby

V Boxe sú predinštalované aplikácie ako Netflix, HBO max, Prime video a iné. Doinštalovať sa dajú všetky potrebné aplikácie ako KODI, Plex a iné. Novinkou je Xiaomi TV+ kde sú voľné stanice. Nie všetky idú vo všetkých regiónoch, ale po prihlásení do Beta testovania získaš novinky medzi prvými. Dobrý doplnok k programom. Aj z takto staršieho TV urobí táto škatuľka Smart TV s výborným obrazom.

Hry z Google play

Keďže ide prakticky o Android, je možné si do Mi TV BOX 2ndGen stiahnuť aj hry z obchodu Google play. Pri použití Gamesir, teraz aj s kupónom GAMESIR7SE v českom sklade, je hranie zábavné. Niektoré hry však nemusia fungovať z dôvodu nedostatočného hardware.

GameSir vytvorený pre XBox

Použi kód NNNGMGSE7

Hodnotenie

Mi TV BOX 2ndGen je škatuľka s dobrým výkonom pre pozeranie v 4K a Dolby Atmos kvalite. Samozrejme záleží od pripojenia na zariadenia disponujúcich touto technológiou. Obraz bol výborný na všetkých moji televízoroch. Rýchlosť prepínania v službách je rýchli a prepínanie programov v Skylink Live je subjektívne rýchlejší ako pri satelite. Hlasové ovládanie funguje dobre, ale… Môžeš otvárať aplikácie, hľadať filmy atď. Pri IPTV, alebo teda pri Skylink Live sa mi nepodarilo prísť na to, ako prepínať hlasom programy. A možno to ani nejde. Program vyhľadá len na YouTube. Drobný nedostatok. Vo všeobecnosti však hodnotím túto škatuľku Mi TV BOX 2ndGen za výborný Tv Box.

Moje hodnotenie

• 4K video
  • Dolby Vision a Dolby Atmos
  • Neprehrieva sa
  • Google TV
  • Hlasové ovládanie
  • Chýba port RJ45
  • Nedajú sa hlasom prepínať TV live programy

ZĽavové kupóny AliExpress. Pridaj sa k nám na Facebook

By Kúp to z Číny

Baví ma listovať na stránkach čínskych e-shopov. Čo ma zaujme tak to zverejním. Veľa som už nakúpil a veľa aj reklamoval, takže skúsenosti a dobré vzťahy s obchodmi už mám. Ak by si potreboval/a pomôcť, kľudne mi napíš.

Zapoj sa do diskusie a pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.